نمونه مطلب با محتوا

شرایط تحویل و ارسال سفارشات

 

شرایط و قوانین فروشگاه  را مطالعه نمایید، استفاده از امکانات فروشگاه به معنی پذیرش کلیه قوانین میباشد.

  • کلیه سفارش ها (به جز موارد پست سفارشی) که تا ساعت 14 نهایی شده باشند در همان روز پردازش و آماده تحویل می باشند.سفارش های پس از این ساعت بسته به ترافیک سفارشات در همان روز و یا روز بعد پردازش می شوند.


مشتریان تهران:

  • تحویل حضوری (خرید حضوری امکانپذیر نمی باشد)

امکان مراجعه حضوری در دفتر فروشگاه جهت دریافت سفارش یا تست کالا وجود دارد.

این گزینه صرفا برای مشتریانی که در مشخصات آدرس خود استان تهران ثبت نموده اند قابل مشاهده است.

پس از انجام خرید اینترنتی منتظر تماس تلفنی همکاران فروش جهت هماهنگی دریافت سفارش باشید.(حدود سه ساعت پس از ثبت سفارش)

زمان دریافت کالا برای مشتریان حضوری شنبه الی چهارشنبه از ساعت 15 الی 19 و پنج شنبه ها 10 الی 13



  • تحویل اکسپرس

تحویل 24 ساعته درب منزل در شهر تهران با هزینه مناسبتر نسبت به هزینه های پیک موتوری

پرداخت هزینه حمل بصورت پس کرایه (هنگام دریافت کالا)

هزینه 7000 تومان برای بسته های تا 6 کیلوگرم



  • پیک موتوری

تحویل فوری سفارش توسط پیک موتوری

پرداخت هزینه حمل بصورت پس کرایه (هنگام دریافت کالا)

میزان هزینه پیک مطابق تعرفه دفتر پیک موتوری و با هماهنگی مشتری خواهد بود


مشتریان شهرستان:

  • تحویل اکسپرس

تحویل فوری درب منزل بدون پرداخت هزینه شهری

پرداخت هزینه حمل بصورت پس کرایه (هنگام دریافت کالا)

هزینه 12000 تومان برای بسته های تا 6 کیلوگرم - بدون دریافت هزینه های شهری و انبارداری و ...

تحویل درب منزل + هزینه پایین + ارسال سریع ویژگی این نوع روش حمل می باشد

تبصره یک: به ازای هر کیلوگرم بیشتر از 6 کیلو مبلغ 1500 تومان اضافه خواهد شد

تبصره دو: نحوه محاسبه وزن بارهای حجمی (بارهای بزرگ): 5000 / (طول * عرض * ارتفاع )=وزن

تبصره سوم: تحویل به شهرهای نزدیک یک روزه و شهرهای دور 2 روزه می باشد.

  • ارسال توسط تیپاکس

پرداخت هزینه حمل بصورت پس کرایه (هنگام دریافت کالا)

هزینه ها مطابق تعرفه شرکت تیپاکس اخذ میگردد. حداقل هزینه تیپاکس 150000ریال برای بسته های کمتر از 4 کیلوگرم است

تحویل به شهرهای نزدیک یک روزه و شهرهای دور 2 روزه می باشد

صفحه لیست شعب تیپاکس

 

  • باربری موردنظر مشتری

پرداخت هزینه حمل بصورت پس کرایه (هنگام دریافت کالا)

مبلغ 120000 ریال بابت انتقال محموله از انبار فروشگاه به باربری مورد نظر مشتری به فاکتور اضافه میگردد

این گزینه برای مشتریانی که بصورت عمده خرید میکنند و یا در شهرهایی ساکن هستند که باربری های محدودی دارند پیشنهاد میگردد. در صورت انتخاب این گزینه نام باربری مورد نظر خود را به همراه تلفن دفتر تهران باربری در باکس توضیحات در صفحه تسویه حساب درج کنید.

  • ترمینال اتوبوسرانی

پرداخت هزینه حمل بصورت پس کرایه (هنگام دریافت کالا)

مبلغ 130000 ریال بابت انتقال محموله از انبار فروشگاه به ترمینال به فاکتور اضافه میگردد.

 

با توجه به تعدد تعاونی ها و عدم وجود یک دستورالعمل یکسان برای آنها لازم است مشتری شرایط ارسال را با تعاونی شهر خود هماهنگ نماید. هزینه های این نوع ارسال عموما بالاتر از سایر روش ها می باشد. در صورتی که امکان ارسال کالا با سایر روش ها وجود دارد استفاده از ترمینال اتوبوسرانی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.در صورت انتخاب این گزینه نام ترمینال و شماره تعاونی مورد نظر خود را در باکس توضیحات در صفحه تسویه حساب درج کنید .

 

  • باربری میهن تور

پرداخت هزینه حمل بصورت پس کرایه (هنگام دریافت کالا)

مبلغ 80000 ریال بابت انتقال محموله از انبار فروشگاه به باربری مورد نظر مشتری به فاکتور اضافه میگردد

شرکت میهن تور در شهرهای اصفهان قزوین اهواز رشت ساری شیراز قائم شهر قم آمل یزد تبریز مشهد کاشان بابل ارومیه دارای شعبه می باشد. هزینه های ارسال این باربری از سایر باربری ها پایینتر است و در صورتی که شهر شما شعبه باربری میهن تور دارد استفاده از آن برای بارهای حجیم توصیه میگردد

 

  • ارسال هوایی

به منظور تسریع در فرایند ارسال به شهر کیش گزینه ارسال هوایی برای مشتریان ساکن در این شهرستان پیش بینی گردیده است.

تحویل فوری درب منزل بدون پرداخت هزینه شهری

پرداخت هزینه حمل بصورت پس کرایه (هنگام دریافت کالا)

هزینه 16000 تومان برای بسته های تا 3 کیلوگرم - بدون دریافت هزینه های شهری و انبارداری و ...

تحویل درب منزل + هزینه پایین + ارسال سریع ویژگی این نوع روش حمل می باشد

 

  • پست پیشتاز

این گزینه صرفا برای شهرستان هایی پیشنهاد میگردد که امکان سرویس دهی سایر روش های حمل در آنها میسر نباشد.

هزینه ارسال توسط سایت محاسبه و به فاکتور مشتری اضافه خواهد گردید و هزینه دیگری در هنگام تحویل کالا دریافت نخواهد شد.

زمان تحویل در این روش حدود 2 روز کاری بوده و وابسته به عملکرد شرکت پست می باشد.

با توجه به اینکه ارسال برخی از کالاهای شکستنی توسط شرکت پست به سختی امکانپذیر می باشد ممکن است واحد فروش در صورت عدم امکان ارسال، با هماهنگی مشتری، نحوه ارسال را تغییر دهد.

 

  • پست سفارشی

این گزینه صرفا برای شهرستان هایی پیشنهاد میگردد که امکان سرویس دهی سایر روش های حمل در آنها میسر نباشد.

هزینه ارسال توسط سایت محاسبه و به فاکتور مشتری اضافه خواهد گردید و هزینه دیگری در هنگام تحویل کالا دریافت نخواهد شد.

زمان تحویل در این روش حدود 4 روز کاری بوده و وابسته به عملکرد شرکت پست می باشد.

با توجه به اینکه ارسال برخی از کالاهای شکستنی توسط شرکت پست به سختی امکانپذیر می باشد ممکن است واحد فروش در صورت عدم امکان ارسال، با هماهنگی مشتری، نحوه ارسال را تغییر دهد.

سفارش هایی که گزینه ارسال با پست سفارشی را انتخاب مینمایند در الویت کاری فروشگاه مکاترونیک نبوده و ممکن است سفارش تا 48 ساعت پس از ثبت ارسال گردد، بنابراین در شرایطی که نیاز به دریافت سفارش بصورت فوری دارید گزینه پست سفارشی را انتخاب ننمایید


در کلیه موارد فوق مسئولیت ارسال صحیح کالا به عهده شرکت های حمل و نقل می باشد، ولی در صورت تمایل مشتری میتوان با پرداخت هزینه بیمه و انتخاب گزینه ارسال با پست پیشتاز از سلامت ارسال کالا اطمینان پیدا نمود. در صورت نیاز میتوانید قبل از انجام خرید با تماس با فروشگاه از هزینه ارسال کالا اطلاع یابید.

 

جهت تماس با فروشگاه لطفا از طریق راه های ارتباطی ذیل به ترتیب الویت استفاده نمایید:

  • چت آنلاین

  • فرم تماس با ما

  • ارسال ایمیل به آدرساین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • تلفن 86-4223     تلفکس 86-4223

شرایط و قوانین فروشگاه

 

ثبت سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

اطلاعات خریدار :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کرده و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهد معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با ایشان تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري صحيح نباشد ،‌هرگونه تاخير یا اشتباه به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد . سفارشات صرفا به ادرس های درج شده ارسال گردیده و با ارائه کارت شناسایی خریدار تحویل خواهد گردید. تغییر این موارد نیازمند درخواست کتبی می باشد و با توجه به سرعت بالای فروشگاه در ارسال محموله ها پیشنهاد میکنیم حتما در موقع خرید نام و آدرس را بصورت دقیق ثبت نمایید

قیمت ها و موجودی کالاها:

کلیه قیمت ها و موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد، اما برای سفارش عمده یک کالا می بایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید. همچنین درصورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد

فاکتور :

فاکتور خرید با مراجعه به تاریخچه سفارشات قابل مشاهده و پرینت می باشد. در صورت نیاز به فاکتور مهردار لازم است پیش از ارسال کالا و بصورت تلفنی از فروشگاه درخواست نمایید که همراه کالا فاکتور را نیز ارسال نماید. کلیه قیمت های درج شده در سایت صرفا جهت فروش به اشخاص (و نه شرکت ها) درج گردیده است. بنابراین درخواست کدملی و ... پذیرفتنی نمی باشد.

پیش فاکتور :

جهت تهیه پیش فاکتور میتوانید پس از اضافه نمودن کالاهای مورد نظر خود به سبد خرید، به صفحه تسوی حساب مراجعه نمایید.در این صفحه اطلاعات پیش فاکتور را وارد نموده و در مرحله انتخاب گزینه های پرداخت، گزینه کارت به کارت را انتخاب و سفارش را تایید نمایید. پیش فاکتور بصورت اتوماتیک به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد گردید. این پیش فاکتور تا 48 ساعت اعتبار خواهد داشت.

نحوه سفارش :

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید اما در موارد خاص امکان ثبت سفارش تلفنی نیز میسر می باشد که برای اطلاعات بیشتر می تواند با بخش فروش تماس حاصل نماییدنحوه خرید از سایت

ارسال سفارش :

در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین سفارش های که تا قبل از ساعت 14 نهایی شده باشند در همان روز پردازش و ارسال میگردند، زمان تحویل محموله به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي شود ، ارسال مي شوند و هزینه ارسال و بسته بندی سفارش نیز به عهده مشتری می باشد که در زمان سفارش ثبت می گردد. همچنین این امکان وجود دارد تا بسته مشتری با روشی غیر از روش های مندرج در سایت ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می بایست بخش فروش را مطلع نماید. بدیهی است هزینه ها و مسئولیت روش درخواستی مشتری به عهده خود او می باشد.

روش هاي پرداخت :

پرداخت مبلغ سفارش به روش های "پرداخت كارت به كارت" و "پرداخت آنلاين" میسر می باشد كه در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب است. در صورتی که سرعت ارسال بسته برای شما مهم می باشد پیشنهاد می کنیم حتما پرداخت را به صورت آنلاین و از طریق درگاه اینترنتی انجام دهید. در صورتی که خریدار روش پرداخت نقدی را انتخاب کند می بایست حداکثر ظرف مدت 24 ساعت نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نموده و اطلاعات پرداخت را به بخش فروش ارسال نماید.

تعویض کالای معیوب :

پس از دریافت بسته، مشتری 24 ساعت (بسته به تعداد اقلام یک سفارش درصورت هماهنگی با بخش فروش و دریافت تاییدیه این زمان قابل افزایش می باشد) فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال بخش فروش را مطلع نماید. با توجه به اینکه محصولات ارائه شده در فروشگاه به ندرت دچار مشکل می باشند ، در اکثر مواقع قطعات معیوب در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض و برای مشتری ارسال می گردد. البته بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و یا جریان نامتناسب، عدم نصب صحیح و غیره دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد. همچنین در مورد کالاهای خاص و گران قیمت، برای صرفه جویی در زمان و پیشگیری از سایر مشکلات، خریدار می تواند قبل از ارسال سفارش با هماهنگی قبلی با بخش فروش درخواست آزمایش فنی کالا قبل از ارسال را نماید.

گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :

کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتي ، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت نمي باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد، با این وجود در صورت امکان و با هماهنگی با فروشنده اصلی سعی می کنیم تا با مرجوع نمودن کالا به شرکت فروشنده ، نسبت به تعمیر و یا تعویض کالا اقدام نماییم که بدیهی است در اینصورت با توجه به اینکه اکثر کالاها وارداتی می باشند هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به عهده مشتری می باشد و مشتری می بایست زمان لازم برای انجام مراحل تعویض و یا تعمیر را پبذیرد. همچنین مسئوليتي از بابت آموزش ، چگونگي كار با قطعه و ... به عهده فروشگاه نمي باشد اما همیشه سعی نموده ایم تا در حد امکان نسبت به جمع آوری و در دسترس قرار دادن مطالب فنی ، نمونه کدها و نحوه استفاده از وسایل ، ماژول ها و قطعات موجود در فروشگاه اقدام نماییم.

لغو سفارشات:

با توجه به ارسال روزانه سفارشات توسط فروشگاه ، لغو سفارش تنها در صورت پرداخت هزینه های آماده سازی سفارش که 10% مبلغ سفارش می باشد امکانپذیر است. در صورتی که سفارش ارسال شده باشد خریدار می بایست بدون باز نمودن درب بسته فوراً نسبت به عودت آن به فروشگاه اقدام نماید، در غیر این صورت قبل از لغو سفارش حتما می بایست با بخش فروش تماس بگیرد. بدیهی است زمانی هزینه سفارش به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد که محصولات خریداری شده صحیح و سالم به فروشگاه عودت داده شود. همچنین هزینه های آماده سازی سفارش، هزینه برگشت بسته و یا در صورت لزوم تست فنی قطعات برگشتی برای اطمینان از سالم بودن آنها به عهده مشتری می باشد.

آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :

سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش هاي ارسال ،‌بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند ، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمي شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمي شود .بر همين اساس در صورت تمايل مي توانيد قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمي بسته خود را بيمه تكميلي (براي آسيب ديدگي زمان حمل) كنيد . براي اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما مي بايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود كه در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه ، مسئوليتي از اين بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود) .

برگشت خوردن سفارش :

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،‌علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد . در صورتی که خریدار در زمان سفارش ادرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده ادرس دوم یا سوم میباشد لذا به این نکته توجه نمایید.

تخفيف :

قيمت هاي درج شده در سايت بر اساس تك فروشي مي باشد(به جز مواردي كه بسته اي ارائه ميشود) . بر همين اساس درخواست تخفيف تنها براي حالتي كه تعداد سفارش داده شده از هر جنس بالا باشد بررسي مي شود.

اعتبار پيش فاكتور :

اعتبار پیش فاكتور ثبت شده براي پرداخت نقدی صرفا یک روز بعد از ثبت سفارش است و پس از اين مدت لغو خواهد شد.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه :

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسولیت هر گونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص ، خرید می بایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.

تغییر شرایط و قوانین :

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

 

نحوه خرید از سایت

 

با توجه به تنوع اقلام موجود در فروشگاه و تشابه این اقلام با یکدیگر،پیشنهاد میکنیم مشتریان محترم اقدام به ثبت اینترنتی خرید نمایند. ثبت خرید اینترنتی صرفا نیاز به یک آدرس پست الکترونیک (ایمیل) است.

گام نخست:

جستجوی کالای مورد نظر

روش اول: استفاده از دسته بندی های سایت

به این صورت است که ابتدا با موس بر روی نام مجموعه اصلی کالا که بر روی نوار رنگی که بالای سایت قرار دارد رفته و با کمی تامل منو زیر مجموعه ها برایمان باز می شود سپس همانطور که در عکس زیر مشاهده می نمایید مجدد با حرکت موس به زیر مجموعه سطح اول و بعد به زیر مجموعه سطح دوم رفته و بر روی آن کلیک می تماییم.

 

روش دوم: استفاده از نوار جستجوی سایت

با تایپ کردن نام کامل کالا، یا بخشی از آن و یا با تایپ کلمه کلیدی آن در نوار جستجوی سایت که در هر صفجه قابل دسترسی است مانند روش قبلی کمی تامل کنید تا منوی سایت باز شود

سپس از منوی باز شده بر روی کالای جستجو شده کلیک نمایید تا بتوانید به صفحه آن وارد شوید

 

در صفحه اصلی کالا دو سربرگ توضیحات و خصوصیات کالا اطلاعات کامل در مورد جزییات کالا را در اختیارتان قرار می دهد که با کلیک کردن بر روی آن می توانید به اطلاعات دسترسی پیدا کنید

 

گام بعدی در نحوه خرید همان طور در تصویر مشهود است انتخاب و تعیین تعداد مورد نیاز از آن کالا و بعد فشردن گزینه اضافه به سبد خرید می باشد و بعد از آن بالا سمت چپ از سایت بر روی گزینه سبد خرید کلیک کرده تا بتوانید خریدتان را مشاهده و چک نمایید و بعد از آن گزینه تسویه حساب رو زده تا به مرحله پرداخت بروید

 





 

 

زیر مجموعه ها

زیر مجموعه ها

آدرس ما

شماره تماس :4182 110 0919
شماره تماس :3310 156 0910
شماره فکس :4459 8977 021

مهندس رضایی
[email protected]

ادرس: تهران بالاتر از چهارراه گلوبندک / خیابان سمیه نبش کوچه نسترن طبقه دوم

نمایندگی:ساوه خیابان مطهری / روبروی هلال احمر /بین مطهری 29 و 31

مارا تائید می کند

Premium Joomla Templates